luni, 11 mai 2009

Te...


- Nu trebuia s-o lasi singura... Mai ales acum cand v-ati impacat...
- Nu se supara, cred ca e inca e in stare de soc ca ne-am impacat.
- Sper sa fi fericit cu ea!
- O sa fiu la fel de fericit cat o sa fi tu cu el...
- Nu am nevoie de ironii, el, spre deosebire de altii nu ma face sa visez la lucruri imposibile. Actor de 2 lei! Puteai sa te straduiesti mai bine de atat!
- Nu m-ai putut intelege niciodata, acum e prea tarziu.
- Ba am inteles! Iti place sa te joci cu focul, lasandu-l pe celalalt sa se arda...
- Nu mai bine iti tii gura tot restul drumului?
- Cata amabilitate!
- M-am saturat de vocea ta, de privirea ta, de neincrederea ta... L-ai ales pe el, drum bun!
- Cand am zis ca l-am ales pe el? Cand? Tu esti cel care a trecut primul la fapte, fara preaviz, tu te-ai intors in trecut, in greseli, nu eu.
- Ti-am zis sa incetezi!
- Nu vreau!
- Daca nu taci te sarut!
- Sa nu cumva s-o inseli pe Anna!
- Vino incoa!
- Conduci!
- Taci!


[...]


- Se pare ca asta e... S-a terminat tot!
- Esti sigura? Poti sa ramai totusi...
- Ai vrea sa raman?
- E problema ta, eu doar ziceam... Oricum esti bine venita oricand la mine acasa.
- Nu multumesc! Exista cineva care ma asteapta acasa.
- Atunci, hai, i-ati zborul, sa nu cumva sa pierzi avionul care te aduce in bratele iubirii tale!
- Pa!
- Stai! Promite-mi ca ne vom mai vedea in viata asta...
- Nici in cealalta n-am de gand! Adio!
- Tine bine minte ce-ai zis cand o sa ti se faca dor de mine.
- N-o sa mi se faca niciodata dor, n-am de cine... De ce nu-mi dai drumul? De ce ma privesti asa? Ai sa-mi zici ceva?
- Te...Ai grija de tine!
- Dar?...

[...]

Niciun comentariu: