luni, 11 mai 2009

Adio!


" Nu am cuvinte indeajuns de puternice pentru a exprima sentimentul de azi, care a fost si ieri si va persista si pana maine...!
N-as asculta lumea, daca as putea sa te chem si tu chiar sa vii, fara alte cuvinte si explicatii, daca as putea sa cred in noi, barierele erau deja o amintire... Dar nu vii, eu nu te cred.. Esti doar o voce si multe cuvinte amestecate fara de care ma sufoc...
Azi, nu mai respir, pentru ca am uitat de ce traiesc, ce tel am...
Astept un vis... Astept un "niciodata"...

N-a mai ramas nimic, decat cuvinte goale si sentimente false, nu pot sa te mai vreau...
Te las...Adorat de toata lumea, in plina cadere...
Nu imi mai gasesc locul langa tine, nu-ti mai vreau suflarea in ureche, nu mai vreau atingerile de dupa-amiaza si nici sarutul de aseara, pleaca, de fapt...ramai, plec eu...pentru totdeauna. Adio, amice!"

Niciun comentariu: