joi, 28 mai 2009

Te rog


"Copil.Naiv,


Sper sa fiti fericiti, stiu ca tu meriti si el te merita mult mai mult decat mine, cand o sa mai cresti o sa imi dai dreptate, o sa iti dai seama ca totul a fost in mintea ta, ne-ai dat o sansa, ne-ai vazut fericiti, ne-ai vazut iubindu-ne pana la sfarsit, dar doar in vis. Nu vreau decat sa te vad radiind, langa el sau fara el, mi-e totuna atata timp cat nu iti mai alerg prin vise,prin ganduri... Nu a fost sa fie, nu plange, nu ma intrista... Zambeste, ca la asta te pricepi, aduna-ti visele si indeplineste-le. Iubeste aerul, lumina, zilele de vineri innorate, ploaia de vara, pe Andreea, locul nostru, chipul tau, iubeste ce am avut si ce n-o sa mai avem, da-mi drumul asa cum ti-am dat eu, dar nu ma uita, niciodata. Sterge-ti lacrimile ca nu ti le merit, vreau un suras si un "POT", nu-ti vreau tristetea, pentru ca o simt...Imi arde sufletul, imi arde simturile, te rog, nu uita, poti, uita, mergi mai departe."


Mereu, niciodata eu.

Un comentariu:

Andru` spunea...

c frumos:x
il ador:x