luni, 25 mai 2009

Ramas bun


- Nu pleci pana nu o sa-mi raspunzi la cateva intrebari! Vorbesc serios, nu te misti de aici pana nu-mi explici tot!
- Nu am nimic de explicat, da-te din usa!
- Altfel ce?
- Ce vrei?
- O explicatie plauzibila a plecarii tale.
- Inceteaza, nu am nevoie acum de copilariile tale. Nu te-ai prins pana acum? Ai fost inca o copila care s-a indragostit de mine si de care m-am plictisit. Uite, am destule pe cap ca sa te mai ascult si daca nu te dai acum din usa o sa pierd avionul adica se vor duce pe apa sambetei ultimii mei bani.
- Bine, daca asa stau lucrurile nu vad de ce te-as mai retine. Pana la urma esti inca un baiat care isi bate joc de o fata. Tipic! Pacat... Credeam ca esti diferit... Mai sti? Noi doi, "gemenii"? Toata lumea zicea ca semanam, si ca ne potriveam, se pare ca totul de fapt a fost in capul meu. Ei bine, felicitari, sper ca te-ai distrat pe seama mea. Poftim, iti deschid si usa, maestre!
- N-ai intelege daca ti-as spune.
- Cred ca am inteles tot! Imi pare rau ca am venit dupa tine, imi pare rau ca l-am parasit pe Mihai pentru tine, imi pare rau pentru toate amintirile pe care le am cu tine, imi pare rau ca te-am cunoscut!
- Te iubesc!
- Si mai ce? Hai, mai minte-ma!
- Nu te mint... Asculta-ma!
- Nu VREAU! Alte minciuni? E cazul sa pleci... Iti pierzi sansa de a te intoarce acasa... Pe mine deja m-ai pierdut, nu ca ti-ar si pasa...
- Ramai...
- Nu... Pleaca! Ai avut dreptate...Locul tau nu este aici, e acolo... Indiferent de cate minciuni au fost intre noi, adevarul e ca nu ne este predestinat sa fim impreuna... Niciodata! Cuvantul tau preferat... Pentru mine o sa ramai mereu..."strainul" si atat... Iar eu voi ramane mereu eu. Drum bun!
- Un sarut de adio?
- Prefer unul de ramas bun.

Niciun comentariu: