duminică, 10 mai 2009

O greseala.






- Inainte sa-mi inchizi, te rog asculta-ma! Imi pare sincer rau pentru toate cele intamplate, speram sa te pot uita insa nu pot. Ai putea sa ne vedem?

- Nu am de ce sa ma intalnesc cu tine, Anna.

- Atunci vin eu la tine.

- Nu! Alo? Alo? La dracu.

[…]

- Cine era?

- Aa, te-ai trezit…

- De fapt m-a trezit telefonul. Ce ai patit? Iti tremura mana…

- Nu am nimic.

- Uite ce e, m-am decis sa plec, am ingrijorat deja prea multa lume…

- Vrei sa spui de fapt ca ti-e dor de el… Stiu ca asta e, cum ti-am spus si aseara, nu o sa te opresc, ai cale libera sa faci ce vrei, dar nu mai e cale de intoarcere…

- Ai impresia ca m-as razgandi? Nu am de ce.

- Nu ai de ce? Eu ce rol joc in povestea ta?

- Nu apari in poveste, dragule, cel putin nu mai ai nici un rol, ai fost un actor care si-a gresit replicile si a fost dat afara de pe scena. Daca ti le invatai, publicul te-ar fi adorat, acum au si uitat de tine. Ai fost o greseala a producatorului.

- Ce producator lipsit de experienta! Am si eu o veste pentru tine, m-am impacat cu Anna.

[…]

- Esti bine? Te-ai lovit?

- Da, sunt bine, am avut o cadere de calciu, nimic grav, actor de 2 lei!

- Puteai sa-mi multumesti ca am fost pe faza si te-am prins. Daca mureai?

- Daca muream nu eram obligata acum sa-ti multumesc. […] Ai musafiri?

- Da, e Anna…

- Nu glumeai…

- Poftim? Ce-ai zis?

- Ma duc sa-mi termin de facut bagajul…

- Nu, stai, as vrea s-o cunosti…

- Lasa-ma!!

- Hai sa-i deschidem impreuna, s-o intampinam cum se cuvine.

- Daca nu-mi dai drumul la mana, tip!

- Fii cuminte!



Fiecare om merita o a doua sansa, insa ea nu. Nu stie ce vrea, nu recunoaste cand greseste, ma considera pe mine vinovatul prostiilor ei, insa…ciudat…nu stiu daca as putea sa traiesc fara sa-i vorbesc. Pacat, ca actorul, eroul, salvarea ei e fix langa ea privind-o neincetat, savurandu-i miscarile… Pacat ca nu realizeaza… Nu stie, nu vede dincolo de nepretuitul ei orgoliu…”



- Ce ma bucur ca ne-am impacat!

[…]

Niciun comentariu: