duminică, 3 ianuarie 2010

6.Accept...


- In sfarsit, mi-ai deschis usa, de data asta o daramam... Te iubesc!
- Lasa-ma!... Nu ma atinge...
- Clara... De ce te porti asa? Ce ti-am facut, eu? Ce vina am eu, ca l-ai vazut pe ala?
- Nu e vorba de asta, doar ca, nu suport nicio atingere acum...
- O discutie suporti?
- Da... De fapt cred ca vrei o explicatie...
- Ar fi si cazul... O saptamana intreaga sunand, batand la usa, nimeni nu stia nimic de tine, nu stiam daca esti acasa, daca ai fugit, am sunat la toate spitalele, politie, chiar la morga... N-ai idee cat de disperati am fost toti!
- Imi imaginez... Dar daca va anuntam ca sunt bine, nu m-ati fi lasat fara sa-mi explic starea de izolare, mai bine asa...
- Deci?
- Deci... Ia loc! Vrei ceva de baut?
- Nu! Te vreau pe tine bine!
- Imposibil... Uite, la petrecerea de logodna a Mihaelei, a venit...
- Tudor, fostul tau... Mi-a povestit Mihaela...
- Da...
- Ti-au revenit toate sentimentele pentru el dintr-o singura privire?
- Nu! Lucrurile nu stau chiar asa... Nu l-am mai vazut de 5 ani si nici nu credeam ca il voi mai vedea vreodata... A fost un soc. Intelegi? Un soc!
- Inca il mai iubesti...
- NU!
- Ba da... Uita-te la tine! Esti ravasita, si nu e vorba de confuzie aici! Esti constienta de sentimentele tale, te depaseste situatia pentru ca nu stii cum sa procedezi, nu ca n-ai stii ce simti...
- Daniel... E o poveste incheiata!
- Nu e, dragoste, nu e! Inca suferi dupa el... Nu o sa incerc sa ma lupt cu morile de vant... Primeste inelul asta, fa ce vrei cu el!... Si... Ne vedem la nunta Mihaelei... Pana atunci bafta cu Tudor...
- Nu pleca!
- De ce? Ma iubesti?
- Da!
- Atunci de ce suferi dupa altul?
- Pentru ca a fost o poveste terminata brusc, cand inca mai erau sentimente...
- Nu ma intereseaza... Ma vrei pe mine? Accepti inelul sau se termina tot... Dupa 2 ani am tot dreptul sa te cer de nevasta si tu esti obligata sa dai un raspuns, afirmativ sau negativ.
- Da, accept!
- Aacc..
- Accept!

Niciun comentariu: