miercuri, 30 decembrie 2009

5.Trebuie


[...]

- Ma simt de parca as vorbii cu peretii...
- Nu te-am luat aici ca sa vorbesti...
- Ma faci sa ma simt o curva!
- Nu ma intereseaza ce esti... Ti-as fi recunoscator daca ai pleca cat mai repede...
- Porcule!


Mda, am ramas fara tigari... E al doilea sau al treilea pachet?... Si sticla e goala... De ce nu simt nimic? Vreau starea aia de amorteala, vreau sa nu-mi mai simt capul... Dar... Prea tarziu, m-a imbatat inca o data ea... Micuta mea... Ce frumoasa era... Radia, aproape ca inainte...

Nu credeam ca mai simte ceva pentru mine... Nu se poate sa fi lesinat din nimic, s-a speriat, s-a dezlantuit intreaga ei iubire pentru mine, n-a rezistat, si a cazut... Sincer, ma asteptam sa fie mai puternica de atat, sa ma scuipe intre ochi si sa ma dea afara pe usa... "Iesi, afara, nenorocitule, cosmarule!"... Micuta, ma iubeste mai mult ca inainte... I-a fost dor la fel cat mi-a fost si mie... Trebuie s-o revad, nu poate sa-mi scape iar, nu se poate!

Niciun comentariu: