joi, 24 decembrie 2009

Nu pot


Cateodata parca nu are sens nimic. Nici macar viata ta nu mai are cine stie ce valoare... Parca nimic nu conteaza. Si culmea ca incepe sa-ti placa asa... Niciun plan, niciun vis, niciun zambet, dar nici plans... Un mareeee nimic.
Se spune ca indiferenta doare... Nu indiferenta fortata, de dragul de a-l face pe celalalt sa sufere, nu asta doare, ci cea care e involuntara, instinctuala. Atunci sti ca numai are rost nimic...

Mi-e indiferent soarele, craciunul,bradul, cerul, mi-e totuna, zi sau noapte, mi-e egal cu zero... Timpul trece prea repede... Acum nu-mi mai doresc sa cresc. Pe masura ce "imbatranesc" cu inca o zi imi simt umerii mai grei, simt o povara in spate si un nod permanent in gat. Unde e copilul? Unde? Nu e... Probabil m-a blestemat cineva in somn. Abracadabra si bye bye kid!...

Pur si simplu numai pot...

Niciun comentariu: