sâmbătă, 1 august 2009

Somn


Nu stiu de ce, cum, cand, dar traiesc intr-un somn continuu. Ma trezesc mi-e somn, mananc...iar mi-e somn, ies afara deja visez, pana seara cand adorm!
Nu mai pot sa gandesc clar ca imediat imi zboara gandu` la perna. Macar de ar ploua, si as putea sa dau vina pe vreme ca sunt asa. Dar nu! E cald, e foarte cald, e sufocant de cald si mie tot imi vine sa dorm...
Poate ca imi place sa traiesc printre vise, unde totul e cum vreau eu, poate ca incepe sa-mi placa sa fug de realitate prin somn, dulcele somn...
E vacanta! Totul(aproape) este permis, deci somn de voie, iar vise... Cat mai placute, pentru ca, macar atunci pot sa zambesc si sa rad(prietenii stiu) asa cum faceam inainte...
Acum, sunt prea goala pe dinauntru ca sa... Ca sa mai pot schita vreun sentiment pe chip...
Dar in vise sunt cum vreau, rad cu pofta, ele sunt acolo si el... Totul este perfect...
Lasa-ma sa traiesc in vise... Nu ma trezi acum la realitate... "Trezeste-ma cand se va termina septembrie"... Atunci o sa pleci...

Niciun comentariu: