sâmbătă, 20 iunie 2009

Amalgam


Azi, n-am facut absolut nimic!... Desi trebuia sa fac cateva schite, n-am reusit sa misc creionul ala sa deseneze mai mult de o linie.
Ca sa ma revansez, mai scriu un post, pentru ca de filme deja m-am saturat.
Nu va recomand Save the last dance 1 si nici 2-ul. Gen Step up, si mai prost facut.
Nici Knowing, nu e cine stie ce. Inceputul promite, dar sfarsitul ma dezamageste. Ca in alte sute de filme apare si eterna Apocalipsa, care ne da tarcoale. Cauzele apocalipsei? Variate. De la o alta epoca de gheata la radiatii/explozii solare. Incalzirea globala ar trebui sa ne ridice cateva semne de intrebare, gen: "Eu ce fac ca sa apar natura?", "Eu cat de mult poluez?" etc.
De fapt toata lumea se intreaba(daca se intreaba) si nimeni nu face nimic. Daca le dai oamenilor cateva sfaturi, o sa sara in sus si o sa-ti raspunda obraznic, gen: "Aaaa, de ce sa nu merg cu masina la scoala(chiar daca e la 10 minute de casa) pentru ca trebuie sa o vada lumea(care nu cred ca le pasa de tine)??"sau "Dar vai, sa merg cu bicicleta? Scuza-ma draga, eu ma respect!"sau" Sa nu mai fac baie, doar dus? Ce am? Sunt nebuna? Sa renunt la baia mea cu saruri si muuulta spuma?" Sau pur si simplu eu sunt un smecher care arunca pe jos ceea ce consuma.
Bravo, copii! Maine, poimaine ajungem si noi ca aia din film... Arsi de soare, datorita noua. Deja a devenit un trend printre vedete, daca sunt eco poate poate imi creste popularitatea. Dar ia spuneti-mi, cati dintre ei au participat sau chiar organizat voluntariate pentru strangerea pet-urilor, sau gunoaiele din paduri? Ei? Pauza.
Putem colora din nou natura, in verdele proaspat al ierbii, in rosul macilor... Putem readuce apelor transparenta, trebuie sa vrem... Dar cei ce vor, nu prea au puterea, iar cei ce o au o folosesc pentru a reduce anii batranului nostru Pamant. Plecati capul? Va simtiti vinovati?
Eu de exemplu, nu-mi mai tin incarcatoarele in priza fara rost. Mi-am inlocuit becul obisnuit cu unul economic, merg la cumparaturi cu plasa mea si incerc sa merg fie cu autobuzul, fie pe jos, evitand taxi-urile.
Voi ce faceti? Intrati pe http://www.omuletiiverzi.ro/2009/06/ziua-mediului.html si o sa gasiti o lista prin care puteti ajuta Mama Natura.

Cat despre mine, voi continua seara cu maratonul de filme, urmatoarele pe lista: "Angels and Demons" si "He's not just that into you", daca le-ati vazut sa-mi ziceti cum vi s-au parut.

2 comentarii:

Dre` spunea...

Ar fi fost mai bine sa dezvolti ideea cu natura si sa nu ne spui(cititorilor) ce faci tu la meditatie sau ca te pregatesti sa-ti faci baie cu spuma.Pe bloggeri(faci parte din ei)nu-i intereseaza detaliile vietii tale personale avand in vedere ca nu sunt prietenii tai,nu poti sa dezvolti 5 idei intr-un singur post,adica poti,e blogul tau,dar le vei scrie doar pentru tine,iar eu cred ca ti-ai facut blog pentru a fi"citita"Nu esti singura care incurca blogul cu un fel de"carnet de notite ale activitatilor zilnice".Iti recomand linkul asta http://andreirosca.bookblog.ro/ce-inseamna-blog/ pentru prosperitatea blogului tau.
O zi buna!

Yours never. spunea...

am refacut postul;;).
si faza cu baia cu spuma era o ironie. Nu aveam de gand:))