miercuri, 6 mai 2009

Stranger


-Credeam ca nu mai raspunzi, spune-mi azi te vad? Maine plec, macar asta ai putea sa faci pentru mine.
- Ce te face sa crezi ca as vrea sa fac ceva pentru tine?
- Stiu ca nu poti sa rezisti sa nu ma vezi, hai lasa-te si tu odata dusa de val, poate fi chiar frumos.
- Frumos? Poate chiar nu vreau sa-ti vad fata la asta te-ai gandit?
- Din cate stiu eu nu am facut nimic care sa te enerveze, decat poate faptul ca nu poti sa-mi rezisti. Adevarul doare papusa.
- Esti incredibil, vorbesti de parca as fi indragostita de tine!
- Pai esti!
- Sunt? Mersi ca m-ai anuntat, data viitoare sa fii mai prompt. Sa nu ma lasi 2 luni sa nu stiu.
- Cat ma innebunesti... Nu ma intelege gresit, dar sti sa scoti o persoana din fire, si ma sti, nu ma enervez repede si putine persoane stiu sa intreaca limita, tu insa sti foarte bine.
- Eh, ma bucur atunci, sa-ti fie de bine! Nici nu stiu de ce nu ti-am inchis pana acum telefonul...
- Inainte sa inchizi, azi la 7 la cafeneaua de langa tine, fii acolo, daca nu vin eu dupa tine.
- E o amenintare?
- Ia-o cum o vrei!
- Uita-te putin la telefon sa vezi cum iti INCHID!
...........................................................................................

" De ce m-as duce? Pana la urma nu e decat...decat...Ah, e deja 6 n-o sa am timp!"


- Hei, se pare ca sunt asa de irezistibil pe cat cred! Esti...

[Probabil ca nu mai e loc de cuvinte... Erau doar ei, amandoi, impreuna, imbratisati.]


- Stiam ca o sa vi.
- Nu stiai ca vin, nici macar nu ai intrat, abandonasei, vruiai sa pleci.
- Niciodata!
- Atunci nu pleca si ramai cu mine.
- Copile, trebuie..
- Nu trebuie, nu acum ca te-am gasit! Esti salvarea mea! Ramai...
- Sti, inainte ar trebui sa scapi de dependenta, sa nu ma mai consideri salvarea ta... Atunci o sa raman. Nu incerca sa ma folosesti, sti ca nu poti, sti ca vreau ceva real, nu vreau sa te salvez azi si maine cand o sa fiu plecat o sa te refugiezi in bratele lui, nu pot si nu poti asa... Copile, mai ai pana sa te maturizezi.
- A, da? Atunci hai pleaca, du-te si nu te mai intoarce.
- Plec...
- Stai... Daca pana data viitoare scap de dependenta, ce o sa se intample?
- O sa mori dupa mine. Sunt irezistibil, iti amintesti?
- Si o sa pleci...
- Dar o sa vin...
- Dar nu dureaza nimic niciodata asa...
- Atunci nu incerca...
- Taci si vino...
[...]

Un comentariu:

Adi spunea...

simt atat de bine tot ce ai scris aici.
dureros de bine ,de exact.
la naiba cu sensibilitatea si empatia mea :))..
nu ca as vrea sa ma schimb, ar insemna sa nu mai fiu eu insumi.